Vertrekken

10 oktober 2013 - Drunen, Nederland

De datum staat nu echt vast, volgende week woensdag 16 oktober vertrek ik naar Australië. Na wat tot nu toe op papier eruit ziet als een mega lange tijd land ik vrijdag ochtend 18 oktober om 7:10 in Sydney en begint het grote avontuur.

Op dit moment heb ik echt het gevoel dat mij leven in een sneltrein zit. De dagen zijn zo kort en alles wat ik moet regelen is mega veel. Toch heb ik het gevoel dat ik veel dingen geregeld zijn. Het is nu aftellen naar volgende week woensdag.

Ik denk dat het moeilijkste nog komt. Het afscheid nemen van iedereen. Vrienden familie. Mijn mama en papa. Mijn 2 kleine schatjes en mijn lieve vriendje. gelukkig weet ik dat papa en mama langs komen, ook mijn lieve vriendje komt naar Australië. En met de rest word het skypen. En veel mailtjes naar iedereen sturen. En natuurlijk mijn blog bij houden. Zodat iedereen mee kan genieten van mijn avontuur in Australië orange nsw:D

1. Silvia:
    11 oktober 2013
    Anne ik wens je heel veel succes en plezier in Australië! Geniet ervan.
  2. Femke:
    11 oktober 2013
    Heel veel plezier!
    Geniet van alles wat je mee maakt, en gun jezelf de tijd om te wennen als je straks aankomt :)
    Het komt écht allemaal goed!
  3. Leon en Anne Marie:
    13 oktober 2013
    Lieve Anne, heel veel succes en vooral veel plezier down under. Kijk om je heen en beleef dit mooie avontuur tot in je tenen .
    Liefs van ons.
    Xxx
  4. Ilse:
    14 oktober 2013
    Anne, Heeeeeel veel plezier met je grote avontuur !! Geniet ervan en maak er wat moois van. Groetjes Ilse
  5. Koen en Jacqueline:
    15 oktober 2013
    Anne, heel veel plezier in Orange. We zullen je blog blijven volgen. Gedraag je wel een beetje hè!