Farm Life

8 december 2013 - Orange, Australië

Dit was echt een week van farm life. Nou ja we hoopte eigelijk op meer maar helaas was dit niet onze week. Echt alles ging mis.
Deze week zouden onze alpaca's geschoren worden. Dat zou volgens nadine iets supers zijn. Dus wij zaten vrijdag middag braaf met zijn alle buiten op het bankje te wachten tot de mannen die dat gingen doen. Maar liefst hebben we 2 uur buiten zitten wachten om uit eindelijk een telefoontje te krijgen van de mannen. Met de medeling dat hij niet komt omdat de dieren te nat zouden zijn door de regen. Maar onze dieren waren zo droog als wat. Nu moeten we wachten tot woensdag om dit mee te maken.
Maar misschien kunnen ze dan allemaal in een keer geschoren worden. Een van onze alpaca's verwacht een baby en zolang ze die niet gekregen heeft mag ze niet geschoren worden.
Verder hebben we veel foto's kunnen maken van de stieren, de alpaca's en de mooie wild life van hier.
wild life  koe   toks
Alle 2 worden we steeds meer verliefd op dit mooie plekje.
Verder beginnen we hier langzaam in de kerstsfeer te komen.
                                   samen met de familie de kerstboom opzetten
Nou ja kerstsfeer. Ik blijf het gek vinden. Vanochtend waren we de kerstboom aan het opzetten en Andrew heeft de airco aangezet omdat het te warm is. Ik blijf het gek vinden. Maar dat ik de kou mis. nee totaal niet. Toch kan de kou hier ook nog komen. Er bestaan verhalen dat er hier in de buurt witte kerst zijn geweest. Maar hopelijk kan ik de witte kerst dit jaar overslaan. Ben niet voor niks naar de andere kant van de wereld gegaan.
En zo langzamer hand beginnen we hier ook al plannen te maken om te reizen. We willen namelijk een heleboel zien en beleven. Maar eerst maar plannen en beleven voor dat we jullie jalours kunnen maken:P