Avoca Beach

25 november 2013 - Avoca Beach, Australië

Zon, zee, strand ja dat waren de ingredienten voor dit weekend. Helaas had ik vrijdag avond het gevoel dat het weekend waar ik zo naar had uitgekeken in het water zou vallen. letterlijk en figuurlijk. Na een rit van bijna 5 uur kwamen Nadine, james en ik aan in avoca beach. Ons verblijf plaats voor dat weekend. We hadden daar een huisje gehuurd en alles zag er uit dat het een perfect weekend zou worden.
Maar niks was minder waar.
Na een opsomming van ergenissen, een oprijlaan de gewoon niet grappig was ( niet overdreven ) een airco die een zwembad in de keuken maakt, onweer, regen, andrew die vast zat in melbourne ivm de onweer, hadden we het toch wel echt gehad met zijn 2e. Op naar bed dus. Uhm dacht ik toen, ben blij als het zondag avond is.
volgende ochtend was het al vroeg dag. ontbijten en snel naar het strand. Want geloof het of niet de zon scheen. Helemaal happy hebben we bijna 2 uur op het strand gezeten en heerlijk gezwommen in de zee.

samen met james in avoca     Strand:D    strand

Andrew was ondertussen ook al weer onderweg richting ons. Dus eindelijk zat het ons een keer mee. Dus snel plannen gemaakt voor de rest van de uren.
Na het strand terug naar het huisje, douche en omkleden. Daarna heerlijk in de winkels gaan kijken om vervolgens te gaan lunchen in het cafe en vanaf dan wachten op Andrew. Want de middag was ook al weer vol gepland met vrienden bezoeken.  Alles leek zo mooi gepland. Helaas bracht regen en nieuwe storm roet in het eten:( Toch maar gegeten in het cafe, maar helaas de winkels moesten we overslaan. wat dan wel weer beter is voor mijn portomonee. na een paar uur flink geregend te hebben, begon om 2 uur de zon weer volop te schijnen en hadden we weer het mooiste weer van de wereld. De hele dag was zo raar met het weer en zo dat we het gevoel hadden dat we 3 dagen in 1 dag hadden gehad.
De dag erna zou niet minder vermoeiend worden. Want op zondag hadden we een doop in de buurt van avoca beach. De doop was de reden dat we naar avoca gingen. Andrew was peetvader dus daar moest die gewoon bij zijn.
Na dus een hele dag weer vol verplichtingen, was ons weekend dan helaas aan zijn einde gekomen. We hadden nog een ritje van 5 uur voor onze kiezen.
Dag strand tot de volgende keer............