onderweg

17 oktober 2013 - Singapore, Singapore

op dit moment zit ik nog braaf te wachten op de 3e luchthaven die ik deze reis zie. Als het goed ik mag ik over een uur weer door de zoveelste controlen en mag ik aan boord van het 3e vliegtuig deze reis. na 2x een a380 gehad te hebben ga ik nu naar een iets kleiner model. maar moet wel zeggen de a380 is te gek.
je hebt genoeg been ruimte, ruime stoelen en voor iedereen een eigen tv. zelf bepalen welke film je kijkt. of dat je een spelletje speelt of dat je muziek luisterd. super fijn.
toch ben ik wel blij dat ik hier op singapore wifi heb. even contact met thuis. want is best eenzaam zo in je eentje in het vliegtuig.
ook een goed moment om telefoon en ipad op te laden.
net contact gehad met Australië er schijnt een bosbrand in de bergen bij sydney te zijn. fijn....... maar ik moet me geen zorgen maken volgens nadine zijn we bij haar moeder veilig en ook bij hun thuis is het veilig.
het is daar al een hele tijd mega droog, dat in combinatie met warmte en een flinke pak wind dan heb je een bosbrand zo te pakken.
hier begint het alweer donker te worden, de avond komt. zometeen weer proberen te slapen in het vliegtuig en dan op naar sydney. dan ben ik wel voor de komende paar maanden klaar met de vliegtuigen.
lieve mensen ik ga me spullen bij elkaar harken en me klaar maken voor mijn laatste vlucht.

1. Trudy:
    17 oktober 2013
    Gezellig ff gekletst net, toevallig dat je on line was. Goede reis verder en ik hou je in fr gaten.xxx
  2. Linsey:
    17 oktober 2013
    Ha topper! Succes met de laatste uurtjes! Leuk om je even kort gesproken te hebben. Goede reis, ik kijk uit naar je eerst echte verslag uit Sydney, Orange, of waar dan ook!!

Liefs, Linsey
  3. Koen en Jacqueline:
    17 oktober 2013
    Zo globetrotter. Mooi dat het tot dusver allemaal volgens planning gaat. Zorg inderdaad dat je tijdens de laatste vlucht wat slaapt zodat je fris en fruitig de eerste indrukken van Sydney tot je kan nemen.
  4. Leon en Anne Marie:
    Nou Anne,

Het klinkt al als een echte backpacker! Heerlijk! JE zult nu ongeveer onderweg gaan dus goeie reis voor het laatste stukje.
  5. Silvia:
    Heey Anne,

Fijn dat je er WiFi hebt. Toch wel prettig om ff te contacten met het thuis front en je kunt gelijk even al je volgers op de hoogte brengen :-)
    Ik wens je nog een hele fijne en goede laatste vlucht toe en maar er een mooie tijd van.

Xx Silvia