eerste week

23 oktober 2013 - Orange, Australië

Zo de eerste week ik om, dat is zo gek. precies een week geleden zat ik in zeeland mij spullen te pakken om daarna samen met mijn familie naar schiphol te gaan. Dit afscheid lijkt al weer zo lang geleden. De dagen hier lijken gevoels matig lang, maar komt omdat ik hier ook veel doe.
Deze week heb ik ook al voor james moeten zorgen. Gelukkig met hulp van zijn oma, die hier is vanwege de bosbrande in sydney. sydney is voor haar astma op dit moment niet de beste plek om te zijn.
mijn dagen met james lijken tot nu toe allemaal het zelfde.
spelen
kleuren
meer spelen
bij de kippen kijken
met de honden knuffelen
en natuurlijk de alpacas voeren ( wat tot nu toe wel een van mijn favo dingen begint te worden )
 samen de noem noem voeren :P
verder blijf ik iedere dag genieten van het uitzicht, dat er op de wereld zulke mooie plekjes zijn wist ik niet. En verder dan de tuin aan natuur heb ik nog niet gezien. ik ben in love op dit plekje. Als er zo'n plek in nederland is aan het water, waar de meest mooie vogels af en aan komen dan wil ik die hebben.
over vogels gesproken ik zie hier vogels die ik nog nooit gezien had.
Kleine blauwe vogels, Rode vogels die ik op mini ara's vind lijken ( andrew lacht me uit als ik dat zeg ),kakatoes, pelikanen en nog zo veel meer. Ook hebben ze hier rare eenden, maar ach het zijn eenden en james houd van ze.
ik hoop dat ik de verschillende mooie vogels snel op de foto heb zo dat ik ze kan delen met jullie.
verder hebben ze me ook bang gemaakt met een verhaal over een zwart/witte vogel. Dit is namelijk een vogel die je aanvalt en echt een gat in je hoofd pikt. Leuk!!! op die momenten vraag ik me af waarom ik hier naar toe wilde. Maar na 1 blik op het uitzicht en ik ben verkocht.
stukje tuin

het drink water van orange

Tevens heb ik mijn tot nu toe favoriete plekje van orange al ontdekt. De Donut king:D met heel veel lekker donuts. Ik denk dat het een standaard woensdag uitje voor James en mij gaat worden. Na zijn muziek les een Donut eten. jam jam.
ach 1 traktatie in de week mag toch wel. want voor de rest eet ik hier super gezond, me lichaam snapt er niks van. van bijna nooit fruit naar 2 a 3 keer per dag een stuk fruit en veel water. ja ja ons mam kan trots op me zijn:P

verder heb ik deze laatste paar dagen niet veel gedaan, het meeste met james doorgebracht. officeel heb ik nu 4 dagen vrij maar die zijn het grootste deel al ingepland. morgen gaan we naar de australian national fields days en 's avonds krijgen we visite van vrienden van andrew en nadine. vrijdag is het kindergym en naar de bank toe. maar het meest zin heb ik in zaterdag. dan komt er een familie hier eten met hun au pair rachel. zodat we elkaar kunnen leren kennen. super leuk, maar ook super spannend.
ach ik leef hier van dag tot dag en geniet tot nu toe van alles.

1. Mijke:
    23 oktober 2013
    wauw!!! wat mooi daar!
    geniet ervan!! xx mijke
  2. Mina kalai:
    23 oktober 2013
    Prachtig het ziet er heel mooi uit geniet lekker en maak er edn mooie tijd van dikke kus van ons allen
  3. Linsey:
    24 oktober 2013
    Good day mate! How are you?? I'm glad to see you're enjoying working with Andrew. I hope to see more photo's soon!

De donut king?? Dat klinkt wel héééél lekker! Net zoiets als Dunkin'donuts?
    Maickel zal wel jaloers op je zijn, met je uitje naar de NFD.

Super Anne, ik spreek je snel!
    Liefs, x
  4. Linsey:
    24 oktober 2013
    James bedoel ik ;-) i.p.v. Andrew. Zou een beetje vreemd zijn.......
  5. Anouk:
    24 oktober 2013
    wauw zoals ik het lees is het daar mooi. meid geniet van je tijd daar.
    xx